loading...
دیاموند
علی بازدید : 39 شنبه 11 آبان 1398 نظرات (0)

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شرق تهران به شما در جهت شناسایی محل دقیق نشتی کمک می کند. همانطور که می دانید نشتی لوله های آب و فاضلاب به صورت نم و رطوبت در ساختمان ظاهر می شود که برای همه ما نگران کننده است.


علی بازدید : 49 شنبه 27 مهر 1398 نظرات (0)

خدمات لوله بازکنی سعادت آباد در تهران شامل کلیه خدمات لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفاری چاه برای اولین بار در تمام شهرها و مناطق گسترده تهران آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز می‌باشد.

علی بازدید : 38 شنبه 29 تیر 1398 نظرات (0)

اگر لوله های آب ساختمان شما مبتلا گرفتگی گردیده اند کافیه که با یک کدام از شماره های ما تماس حاصل نمایید تا با دقت به نیاز کار اشخاص کارشناس برای ارائه سرویس ها سرویس شما برسند ...

علی بازدید : 75 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

در بخش اعظمی از خانه‌ها شیرهای آب , لوله‌ها یا این که سیفون‌ها نشتی دارا هستند و معمولاَ مردمان از آن بی‌خبرند و نشت آب از دستشویی خارجی یا این که سیفون , هر ساله بیشتراز ۸۰ هزار لیتر آب را هدر میدهد .

علی بازدید : 46 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

رفع نم و خرابی لوله آب منزل


مراقبت از نمای خانه مانند دیوارها ، کف، سرامیک و شیرآلات و ... معمولا با حساسیت زیاد از سوی اهالی خانه انجام میشود. چرا که هرچه از ظاهر خانه مراقبت کنیم.

علی بازدید : 64 دوشنبه 12 فروردین 1398 نظرات (0)

چگونه ترکیدگی لوله را تشخیص دهیم؟

تشخیص ترکیدگی لوله آب اهمیت اساسی دارد وقتی که لوله آب نم می دهد. از یک طرف به ساختمان آسیب می رساند و از طرف دیگر مبلغ بالای قبض آب شما را کلافه می کند. کافی است برای رهایی از این وضعیت، تشخیص ترکیدگی لوله آب توسط یک کارشناس با تجربه انجام گیرد.

علی بازدید : 90 یکشنبه 12 اسفند 1397 نظرات (0)

لوله بازکنی پیروزی و تخلیه چاه در این منطقه

به شما توصیه می کنیم که اگر به خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله و تشخیص ترکیدگی لوله و همچنین تخلیه چاه نیاز داشتید می توانید از خدات سایتها و شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه استفاده کنید.

علی بازدید : 42 یکشنبه 30 دی 1397 نظرات (0)

شرکت خدماتی خدمت از ما با ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران از جمله لوله بازکنی غرب تهران ، لوله بازکنی شمال تهران، لوله بازکنی شرق تهران، لوله بازکنی جنوب تهران در خدمت شما همشریان می باشد.

علی بازدید : 61 سه شنبه 18 دی 1397 نظرات (0)

خدمات لوله بازکنی در شرق تهران

به شما پیشنهاد می کنم اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه شرق تهران داشتید می توانید از این صفحه دیدن کنید و سایتی که برای این خدمات در نظر گرفته شده را به عنوان منبع دریافت خدمات انتخاب کنید.

علی بازدید : 49 سه شنبه 11 دی 1397 نظرات (0)

تخلیه چاه شهرک غرب

یکی از کارهایی که اکثر مردم منطقه شهرک غرب به آن نیاز دارند خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد. اگر به این خدمات نیاز دارید حتما مقاله را بخوانید.

علی بازدید : 94 یکشنبه 09 دی 1397 نظرات (0)

ساخت محلول اسیدی لوله بازکنی

یکی از کارهایی که برای باز کردن لوله های ممنزل چه حمام و چه توالت فرنگی و یا سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی می توانید انجام دهید ساخت محلول لوله بازکنی در خانه هست.

علی بازدید : 51 یکشنبه 02 دی 1397 نظرات (0)

رفع گرفتگی لوله در منزل

بهتر است در مواقع گرفتگی لوله ، با یک روش که کاربردی ترین روش ها در رفع گرفتگی لوله میباشد سعی در باز کردن لوله نمایید و در صورت عدم موفقیت در رفع گرفتگی لوله با شماره ۰۹۱۹۴۴۳۳۸۵۳ تماس بگیرید تا لوله بازکن ماهر را جهت رفع مشکل بفرستیم .

علی بازدید : 61 سه شنبه 27 آذر 1397 نظرات (0)

انتخاب لوله بازکنی محدوده تهرانپارس

در این صفحه لیست لوله بازکنی های تهرانپارس را مشاهده می کنید اما با توجه به اینکه تهرانپارس در شرق تهران واقع شده است.

علی بازدید : 61 یکشنبه 25 آذر 1397 نظرات (0)

 

 

باز کردن گرفتگی لوله آشپزخانه

باز کردن گرفتگی لوله آشپزخانه گرفتگی لوله یکی از بدترین اتفاقاتی هست که برای یک خانم خاندار اتفاق می افتد . که بدترین حالت آن گرفتگی چاه آشپزخانه است که حتی با شستن یک لیوان در سینک آب از کفشور بالا میادبا روشهای مختلف لوله بازکنی ان رابازکنیم.

درباره ما
انتشار مطالبی از حوزه های علمی - فناوری - دیجیتال - بازاریابی - موفقیت - ورزش - خرید و فروش کالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,593
  • بازدید کلی : 13,006