loading...
دیاموند
علی بازدید : 42 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

Mi Band شیائومی اولین تماس این شرکت برای بسیاری است. جای تعجب نیست ، شما نمی توانید یک دستبند هوشمند بهتر با قیمت آن تهیه کنید. پس از Xiaomi Mi Band 5 بسیار خوب ، Xiaomi Mi Band 6 ، جانشین ، Xiaomi Mi Band 6 در جریان رویداد مگا معرفی شد. این بزرگتر است ، اما همچنین بهتر است؟


اکنون با یک صفحه نمایش 1.56 اینچی

همانطور که از نامش پیداست ، Mi Band 6 باز هم یک ردیاب تناسب اندام با ظاهر یک باند است که به عنوان مثال آن را از Mi Watch Lite متمایز می کند. این طراحی در مورد Xiaomi Mi Band 5 که پیش از این بر روی Mi Band 4 ساخته شده بود ، صادق است. شیشه صفحه نمایش کمی گرد است ، اما به همان اندازه Mi Band 3 نیست. به سرعت می توانید ببینید که مدل قبلی به عنوان الگو در ابعاد. Mi Band 5 جدید فقط 0.2 میلی متر طول ، 0.1 میلی متر عرض و 0.3 میلی متر ضخامت دارد ، بنابراین در اصل از Mi Band 5 قابل تشخیص نیست.


با این حال ، مهمترین تفاوت صفحه نمایش است که اکنون از 1.1 اینچ قابل توجه به 1.56 اینچ می رسد. این دوباره یک صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 152 48 486 پیکسل است که اکنون تراکم پیکسلی 326 ppi را به همراه دارد. این یک مقدار بالاتر از حد متوسط ​​به ویژه برای دامنه قیمت است که به عنوان مثال در ساعت هوشمند Xiaomi Mi Watch یافت می شود. روشنایی 450 نیت خوانایی خوب در نور خورشید را تضمین می کند و صفحه AMOLED نسبت کنتراست خوبی را ارائه می دهد. شیائومی بیش از 60 رابط نظارت ارائه می دهد که بیشتر آنها را می توان از طریق برنامه تنظیم کرد.


Xiaomi Mi Band 6 به طور مناسب در شش رنگ مختلف مچ بند: سیاه ، نارنجی ، زرد ، سبز زیتونی ، بژ و آبی موجود است. مانند نمونه های قبلی خود ، طبق درجه ATM 5 در برابر آب محافظت می شود ، بنابراین اجازه می دهد تا با Mi Band 6 استحمام و شنا کنید ، اما باید از غواصی خودداری کنید.


مجموعه عملکردهای شیائومی Mi Band 6

از این رو ، شیائومی فضای موجود را بهینه کرده و می تواند فضای نمایش بیشتری را در خود جای دهد. اما آیا آنها همچنین در مجموعه ویژگی ها چیزی را بهبود بخشیده اند؟ بله ، ما همچنین شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد حالت های ورزشی هستیم. به جای "فقط" یازده ، اکنون 30 حالت ورزشی عظیم وجود دارد که اکنون شامل بسکتبال یا بوکس نیز می باشد. علاوه بر این ، یک ویژگی تشخیص خودکار تمرین وجود دارد ، که فقط برای دویدن ، پیاده روی ، تردمیل ، قایقرانی ، دوچرخه سواری یا مربی کراس کار می کند.


ویژگی جدید دیگر اندازه گیری اشباع اکسیژن خون است که به آن اندازه گیری SpO2 نیز گفته می شود. این ویژگی محبوب در حال حاضر بیشتر در پوشیدنی های گران قیمت یافت می شود. حسگر ضربان قلب PPG داخلی اندازه گیری نبض و ردیابی خواب را امکان پذیر می کند ، زیرا Mi Band می تواند خواب را به مراحل خواب تقسیم کند ، اما چرت زدن های گاه به گاه نیز تشخیص داده می شود. علاوه بر این ، ردیاب تناسب اندام از اندازه گیری استرس ، تمرینات تنفسی ، ردیابی چرخه و PAI (هوش فعالیت شخصی) پشتیبانی می کند. علاوه بر دستگاه اندازه گیری ضربان قلب ، یک گام شمار ، یک شتاب سنج 3 محوره و یک سنسور ژیروسکوپ 3 محوره نیز وجود دارد.


علاوه بر تناسب اندام و عملکردهای سلامتی ، Mi Band 6 همچنین توانایی خواندن اعلان ها ، کار با دوربین گوشی هوشمند از راه دور و تماشای عملکردهایی مانند زنگ هشدار ، تایمر و موسیقی کنترل را دارد. باتری 125 میلی آمپر ساعتی به اندازه قبلی است. با وجود صفحه نمایش بزرگتر ، این صفحه باید تا 14 روز دوام داشته باشد. همان کابل شارژ مغناطیسی موجود در 5 برای شارژ استفاده می شود ، بنابراین مجبور نیستید ردیاب را از قاب خارج کنید. به نظر می رسد که برنامه Mi Wear یا برنامه Mi Fit می تواند به عنوان برنامه ای برای Mi Band 6 مورد استفاده قرار گیرد ، که به نظر می رسد اکنون با Strava نیز مرتبط شده است.

ارزیابی

مهمترین ویژگی Xiaomi Mi Band 6 صفحه نمایش بزرگتر است که به صورت مورب 0.46 بزرگتر شده است. این قابلیت خوانایی اعلان ها را بهبود می بخشد ، اما برای سایر عملکردها نیز مهم است و فضای بیشتری برای اطلاعات اضافی باقی می گذارد. علاوه بر این ، حالت های ورزشی و پشتیبانی Strava وجود دارد ، اما ما GPS یکپارچه را از دست دادیم ، که تقریباً همان چیزی است که انتظار داشتیم. خیلی ها از NFC نیز خوشحال می شدند ، اما این احتمالاً برای یک نسخه چینی مناسب محفوظ است. با این حال ، این بهترین ردیاب تناسب اندام در محدوده قیمت است ، اگرچه مقایسه آن با آنر باند 6 جالب خواهد بود.

برچسب ها ساعت , مچ بند , شیائومی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انتشار مطالبی از حوزه های علمی - فناوری - دیجیتال - بازاریابی - موفقیت - ورزش - خرید و فروش کالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 1,889
  • بازدید کلی : 13,302