loading...
دیاموند
علی بازدید : 46 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (3)

من یک شخص مشتاق در فضای باز بزرگ نشدم. تا زمانی که دانشگاه نبودم ، اولین سفر کمپینگ خود را انجام دادم. از آن به بعد ، من به طور فعال دنبال ماجراجویی در فضای باز و حفاظت از محیط زیست هستم.

علی بازدید : 86 شنبه 23 مرداد 1400 نظرات (0)

بعدازظهر سه شنبه ، لیونل مسی بارسلونا را ترک کرد ، باشگاهی که بیش از دو دهه با آن تماس گرفته بود. او سوار هواپیما به مقصد پاریس شد و از پنجره فرودگاه لو بورژ بیرون رفت تا برای طرفدارانش دست تکان دهد. این ... جدید بود

علی بازدید : 41 شنبه 02 مرداد 1400 نظرات (0)

از زمان تاسیس رسمی خود در سال 1881 ، Audemars Piguet برخی از بهترین ساعت های جهان را تولید می کند. دوستان دوران کودکی ژول لویی آودمارز و ادوارد آگوست پیگوئه در سال 1875 مشارکت ایجاد کردند ، زیرا هر دو ساعت ساز بودند.

علی بازدید : 132 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

زمان همه ما را تغییر می دهد و ساعتی که شما در سالهای گذشته به تن داشته اید ، به همان زیبایی که دارد ، ممکن است دیگر با سلیقه یا شخصیت شما مطابقت نداشته باشد. وقت آن است که یک ساعت لوکس جدید را انتخاب کنید که به روز باشد ، نه فقط با روند مد ، بلکه با جدید شما.

علی بازدید : 32 شنبه 12 تیر 1400 نظرات (0)

استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما به شدت حول تولید محتوا است. بدون آن ، چگونه می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد تجارت خود به اشتراک بگذارید؟ چه فایده ای دارد که همه آن پیروان داشته باشند؟

علی بازدید : 34 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

یک برنامه بازاریابی تا حدودی شبیه شرح وظایف شرکت شما است. همه باید یکی داشته باشند ، اما غالباً قدیمی است ، منسوخ می شود و به ندرت مورد بررسی قرار می گیرد ... تحقیقات نشان داده است که شرکت های دارای برنامه موفق می شوند ، از رقبا بهتر عمل می کنند و کارمندان خود را نسبت به افرادی که یکی ندارند ، حفظ می کنند.

علی بازدید : 33 شنبه 15 خرداد 1400 نظرات (0)

بازاریابی آنلاین چیز جدیدی نیست که دیگر باید مورد بررسی کسب و کارهای کوچک قرار گیرد. در حقیقت ، این کاملاً برعکس است ... این سالهاست که ادامه دارد و به نظر می رسد که پایان آن در چشم نیست.

علی بازدید : 34 شنبه 08 خرداد 1400 نظرات (0)

بیایید حقیقت را بپذیریم ، چیزهای زیادی وجود دارد که همه ما درباره فرانسوا پل جورن افسانه ای می دانیم. اگرچه او از دهه 1980 ساخت ساعت های جیبی را شروع کرد ، F.P. همانطور که می دانیم ژورن از سال 1999 آغاز شد و طی دو دهه گذشته ، این مرد به یکی از افتخارآمیزترین ساعت سازهای تاریخ معاصر تبدیل شده است.

علی بازدید : 43 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

Mi Band شیائومی اولین تماس این شرکت برای بسیاری است. جای تعجب نیست ، شما نمی توانید یک دستبند هوشمند بهتر با قیمت آن تهیه کنید. پس از Xiaomi Mi Band 5 بسیار خوب ، Xiaomi Mi Band 6 ، جانشین ، Xiaomi Mi Band 6 در جریان رویداد مگا معرفی شد. این بزرگتر است ، اما همچنین بهتر است؟

علی بازدید : 26 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در برابر تغییر الگوریتم های موتور جستجو ، به روزرسانی استراتژی های ملی و محلی سئو بسیار مهم است. وقتی صحبت از سئو می شود هیچ گونه رضایت بخشی وجود ندارد. یا این کار را می کنید یا انجام نمی دهید ؛ آسان! اگر گزینه دوم را انتخاب کردید ، آماده باشید تا شاهد بیزینس خود در مسیر نزولی و بدون امید به بهبود باشید.

علی بازدید : 25 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کسب پیوندهای ورودی با کیفیت بالا از وب سایت ها و صفحات دارای اعتبار بالا برای تقویت اقتدار دامنه شما بسیار مهم است. متأسفانه ، هر چقدر خوب باشد ، "اگر آن را بنویسید ، آنها به آن لینک می شوند" یک تاکتیک مناسب برای SEO نیست.

علی بازدید : 29 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یک استراتژی وبلاگ ایجاد کنید که محور آن SEO باشد و مطمئناً رتبه بندی و ترافیک ارگانیک خود را بهبود می بخشید. وبلاگ نویسی موثر است زیرا شما می توانید در مورد موضوعات متنوعی بنویسید و در طیف گسترده ای از کلمات کلیدی دنباله دار رتبه بندی کنید.

علی بازدید : 31 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

1. دامنه سن: در این ویدئو ، Matt Cutts از Google اظهار داشت:

    "تفاوت دامنه ای با شش ماه قدمت نسبت به یک ساله اصلاً زیاد زیاد نیست."

به عبارت دیگر ، آنها از سن دامنه استفاده می کنند. اما آنقدر مهم نیست

علی بازدید : 41 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

کاسیو G-Shock 5600

از زمان معرفی سال 1983 ، G-Shock استاندارد طلایی در ساعت های پلاستیکی تخریب پذیر و اولین عملکرد است. گرچه از آن زمان به بعد تعداد زیادی از مدلهای متمرکز بر مد به آن پیوسته اند ، اما یک سری خاص G-Shock هنوز هم حاوی این ارزشها و طرح اصلی است: 5600. این ساعت کاملاً سخت ، مقرون به صرفه ، سبک ، راحت ، سرگرم کننده ، بی تکلف و نوعی کاملاً عالی است . در صورت مجهز بودن به نمایشگر مثبت و Tough Solar ، و G-Shock 5600 (چه با G- ، GW- ، GWX- DWE- و ... شروع شود) به اندازه کافی توصیه نمی شود. (برای یک مدل کلاسیک G-Shock ، به دنبال همان ویژگی ها در یک مدل سری 6900 باشید.)

علی بازدید : 32 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

در اعلامیه محصولات سری Ryzen 5000 در ماه اکتبر ، AMD چندین معیار داخلی در مورد عناوین محبوب بازی ها و برنامه های بهره وری به ما ارائه داد که نشان دهنده دستاوردهای چشمگیر نسبت به تراشه های نسل قبلی خود و پردازنده های رومیزی قابل مقایسه Intel است. از آن زمان ، معیارهای صنعت شروع به تأیید افزایش قابل توجه عملکرد در آخرین محصولات خود کرده اند.

علی بازدید : 152 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

خود اپل هنوز تعداد فروش ساعت های هوشمند خود را فاش نمی کند ، اما یک موسسه تحقیقاتی به نام جونیپر اخیراً اعلام کرده است که در سال 2015 ، حدود 17 میلیون ساعت هوشمند در سراسر جهان فروخته شده است که بیش از نیمی از آنها به اپل تعلق گرفته است.

علی بازدید : 28 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

هدفی را انتخاب کنید که دوست داشته باشید و بتواند زمان و تلاش مناسبی را برای آن اختصاص دهد.آیا به برنامه های جامع کوتاه مدت و بلند مدت من ارتباط دارد؟ آیا این هدف برای من و / یا دیگران تفاوت مثبتی ایجاد خواهد کرد؟ آیا این با "چرا" یا هدف و ارزشهای من مطابقت دارد؟

علی بازدید : 31 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)

اطمینان حاصل کنید که پایه های شارژ دستگاه و شارژر تمیز هستند.ساعت های هوشمند برای افرادی که نمی توانند از تلفن های خود در یک محیط حرفه ای و رسمی استفاده کنند اما می خواهند از تماس ها و پیام های مهم آگاه شوند نیز مفید است.

علی بازدید : 53 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

بررسی تخصصی انواع مختلف ساعتهای دیجیتال در وب سایت کوک باش ، بر اساس بررسی های مثبت و منفی ، همچنین سوالات و مشاوره های خریداران ساعت دیجیتال. بسته به قیمت ساعت های دیجیتال می توانید متناسب با سلیقه و نوع سبک خود محصولات مختلفی را انتخاب کنید.

علی بازدید : 36 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

مقامات دانمارکی روز چهارشنبه گفتند که دانمارک ، بزرگترین پرورش دهنده حیوانات راسو در جهان ، قصد دارد انواع گوشت های راسو پرورش یافته در این کشور را از بین ببرد تا از تأثیر آنها بر شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند.

علی بازدید : 34 شنبه 12 مهر 1399 نظرات (0)

عملکرد چیپ ست Exynos سامسونگ در سال های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است. این به دلیل تفاوت عملکرد نسبتاً زیاد بین چیپست Exynos و چیپست Snapdragon کوالکام است. این تفاوت عملکرد در آخرین پرچمدار سامسونگ بیش از هر زمان دیگری مشهود است.

علی بازدید : 55 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)

در آخرین به روزرسانی این شبکه اجتماعی ، قابلیت ترجمه خودکار به فیلم های IGTV Instagram اضافه شده است. با شروع این ویژگی ، 16 زبان زنده در جهان پشتیبانی می شود و امیدوارم در آینده تعداد زبان ها افزایش یابد.


علی بازدید : 51 شنبه 11 مرداد 1399 نظرات (0)

شیائومی با سری Redmi توانسته سهم زیادی از بازار تلفن میان رده را بدست آورد. Redmi Note 8 سال گذشته به بازار آمد ، به زودی به یکی از پرفروش ترین تلفن های موجود در بازار تبدیل شد و اکنون Redmi Note 9 برای ادامه در دسترس است.

علی بازدید : 44 شنبه 28 تیر 1399 نظرات (0)

طراحی خورشیدی در معماری معاصر مبتنی بر معماری سازگار با محیط زیست است. رابطه بین معماری و انرژی از طریق نوآوریهای جدید فن آوری با استراتژی های منفی و بهبود عملکرد مرتبط است. به عنوان راهی برای کاهش بحرانهای جهانی آب و هوا ، گرم شدن کره زمین و انتشار گازهای گلخانه ای ، طراحی خورشیدی می تواند شهرها و ساختمانهای مختلف را تغییر دهد.

علی بازدید : 45 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

وتر پایین عضو افقی یا تمایل یک خرپا است. وتر پایین نیز خرپا قیچی نامیده می شود. وتر پایین لبه پایین یک خرپا را تشکیل می دهد. بدین ترتیب وتر پایین تنش و تنش و خم شدن خرپا را تحمل می کند.


علی بازدید : 43 شنبه 21 دی 1398 نظرات (0)

در این مقاله به معرفی چکش تخریب می پردازیم با خرید این ابزارآلات شما می توانید برای تخریب مکان های با ضخامت بالا و دیوار های بتنی بپردازید.چکش تخریب یک ابزار سنگین و قدرتمند است که با اعمال فشار دست کاربر به آن می توان مکان مورد نظر را تخریب نمود.

علی بازدید : 31 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)

لایکا (Leica Camera AG) شرکت آلمانی تولیدکننده‌ی انواع دوربین، لنز، دوربین‌های دوچشمی، دوربین اسلحه، میکروسکوپ، انواع لنزهای درمانی و بسیاری محصولات دیگر صنعت اپتیک است.

علی بازدید : 111 شنبه 30 آذر 1398 نظرات (0)

کناف چیست؟ احتمالا این نام به گوش‌تان آشنا باشد و آن را زیاد شنیده باشید، پس بهتر است قبل از هر صحبتی از این موضوع آگاه شوید که "کناف" در واقع نام یک برند خانوادگی و معروف آلمانی است که با گسترش فعالیت های خود به ایران نیز وارد شده و به طور کاملا تخصصی در زمینه سیستم های ساخت و ساز خشک به کار خود ادامه می دهد. پیشرو بودن این برند باعث شده تا از این نام به اشتباه برای معرفی این نوع محصول ساختمانی استفاده شود.

علی بازدید : 42 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

بعد از گرد و خاکی که استخراج رمزارزها، مخصوصا بیت کوین و شفاف نبودن قانون در این حوزه در چند ماه اخیر در کشور به پا کرد، بالاخره نرخ برق و شرایط استخراج رمزارز مشخص شده و فعالیت در این حوزه رنگ قانونی به خود گرفت.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
انتشار مطالبی از حوزه های علمی - فناوری - دیجیتال - بازاریابی - موفقیت - ورزش - خرید و فروش کالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 1,894
  • بازدید کلی : 13,307