loading...
دیاموند
علی بازدید : 152 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

خود اپل هنوز تعداد فروش ساعت های هوشمند خود را فاش نمی کند ، اما یک موسسه تحقیقاتی به نام جونیپر اخیراً اعلام کرده است که در سال 2015 ، حدود 17 میلیون ساعت هوشمند در سراسر جهان فروخته شده است که بیش از نیمی از آنها به اپل تعلق گرفته است.

 

محصولاتی مانند Google Glasses نیز از فناوری Wi-Fi بهره می برند و این زمانی است که برخی از متخصصان بهداشت هشدار می دهند. به همین ترتیب ، امروزه س forال محققان و مصرف کنندگان این است که چقدر استفاده از رایانه های کوچک نزدیک بدن ما ، مانند ساعت های هوشمند ، در دهه های آینده خطری برای سلامتی ما تلقی می شود.Wi-Fi شباهت زیادی به تابش تلفن همراه دارد.

 

مزایای ساعت مچی هوشمند

 

 

 

مشکلات رایج اسمارت واچ

 

استفاده از این دستگاه ها اندازه می تواند باشد.بسیاری از محققان معتقدند که ساعت های هوشمند یا حتی دستبندهای هوشمند ممکن است با بیماری هایی مانند سرطان خون ، سرطان ، آلزایمر و افزایش ضربان قلب در ارتباط باشند.برای اکثر ما روشن است که نداشتن گوشی هوشمند بزرگترین کابوس ماست.می توان گفت که این دستگاه های هوشمند به دلیل عملکردهایی مانند مغناطیس الکترومغناطیسی یا IRM ممکن است طیف وسیعی از تابش مانند امواج رادیویی ، اشعه ایکس یا نور مرئی را منتشر کنند.با این حال ، برخی از کارشناسان ، مانند هیو تیلور از دانشکده پزشکی دانشگاه ییل ، ​​معتقدند که با وجود آزاد شدن سطح انرژی پایین تر از فناوری پوشیدنی در مقایسه با تلفن های هوشمند ، برخی از افراد هنوز هم باید خود را آسیب پذیر بدانند.

 

مشکلات رایج ساعت هوشمند

 

زنان باردار یکی از این گروه ها هستند.قرار گرفتن در معرض اشعه تلفن همراه کودک می تواند باعث رفتارهایی مانند بیش فعالی ، ضعف حافظه و اختلال نقص توجه در دوران کودکی شود.ساعت مچی در هر سنی ممکن است برای ما جذاب باشد. 

 

عوارض اسمارت واچ

 

چیزی که ما ایرانی ها در آن موفق نیستیم. اگر کاربر از تلفن همراه ، رایانه لوحی یا رایانه شخصی استفاده می کند ، اثر تجمعی بر نگرانی ها می افزاید.به هر حال ، زمان تولید محصولات پوشیدنی فرا رسیده است. اعتیاد به اینترنت و لوازم جانبی آن یک اختلال روانی است ، بنابراین مراقب باشید!

 

فواید و مضرات اسمارت واچ

 

حقیقت این است که پس از مدتی ، این محصول به بخشی خنثی از زندگی دیجیتالی شما تبدیل می شود که به آن عادت خواهید کرد. مهمترین دلیل افزایش خطر سرقت است. انسانها به آزمایشات بیشتری احتیاج دارند.

 

عوارض استفاده از اسمارت واچ

 

اما با گذشت زمان ، فهمیدیم که این تابش ها تأثیر بسیار کمی بر روی چشم ، بدن و مغز انسان دارند.

 

عوارض مچ بند هوشمند

 

هنگام مکالمه با تلفن همراه ، این دستگاه تنها چند سانتی متر از مغز ما فاصله دارد.به همین دلیل ، شرکت های بزرگی مانند سامسونگ-اپل و همچنین شرکت های دیگری مانند شیائومی که ساعت های هوشمند تولید می کنند ، دیگر نمی توانند سیم کارت را در ساعت های هوشمند خود نصب کنند.

 

مزایا و معایب ساعت هوشمند 

 

بروز تومورهای سرطانی مغز را سه برابر می کند. در این حالت دیگر نیازی به سیم کارت در ساعت هوشمند نیست. ساعت ها و تلفن های همراه از طریق فناوری بلوتوث به هم متصل می شوند و حتی اگر در خانه خود فاصله ای بیش از 10 تا 12 متر ایجاد کنید ، آنها از هم جدا می شوند که پایان اکثر قابلیت های ساعت هوشمند شماست.برخی از شرکت ها مانند Fitbit دارای فناوری بلوتوث هستند که نسبت به فناوری قدیمی و کلاسیک بلوتوث انرژی کمتری مصرف می کنند و نسبت به تلفن های هوشمند به انرژی کمتری نیاز دارند و گزینه مناسبی برای Wi-Fi در تلفن های همراه است.

 

مشکل اسمارت واچ چیست؟

 

با توجه به اینکه ساعت های هوشمند دستگاه های جدیدی هستند ، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تأثیر آنها بر بدن انسان در دسترس نیست ، اما باید تصور کرد حتی اگر این دستگاه عوارض جانبی بسیار کمی بر روی انسان داشته باشد. یک مثبت. ARSAR به معنی انرژی جذب شده توسط بدن در پاسخ به تابش فرکانس رادیویی است.

 

معایب ساعت مچی هوشمند

 

برنامه زیر مربوط به اعلان ها است.تلفن های همراه و لپ تاپ ها به طور کلی در تست های سرماخوردگی زمان بسیار سختی دارند.اگر پاسخ کوتاه است ، می توانید یک پاسخ کوتاه به پیام دریافتی ارسال کنید. س isال این است که ، این تحقیق چه راه حلی برای طرفداران تبلت اپل که مشتاقانه منتظر انتشار ساعت آن هستند و همچنین علاقه مندان به گوگل و ویندوز برای خرید ساعت های هوشمند ارائه می دهد؟

 

معایب ساعت هوشمند سامسونگ

 

همین کار پرداخت شما را غیرفعال می کند.این محصولات می توانند باعث بیماری هایی مانند سرطان ، فشار خون بالا ، ناباروری ، آلزایمر و پارکینسون ، سردرد ، خستگی و افزایش ضربان قلب شوند.فناوری یک اصل جدایی ناپذیر از زندگی امروزی است و فقط باید با احتیاط استفاده شود و کارشناسان معتقدند که کودکان باید از تلفن های همراه و ابزارهای رایانه ای نزدیک به بدن مانند ساعت های هوشمند تا حد ممکن کم استفاده کنند.

 

معایب اسمارت واچ شیائومی

 

مشکل از این واقعیت شروع می شود که سال گذشته ، زمانی که اپل ساعت هوشمند خود را معرفی کرد ، می توانستید همین ویژگی ها را در بررسی ها مشاهده کرده و همین مسائل را مشاهده کنید.قطر استخوان جمجمه در کودکان بسیار کمتر از بزرگسالان است و آنها بیشتر در معرض تابش قرار می گیرند ، بنابراین کودکان باید از این دستگاه ها بسیار محدود استفاده کنند و اگر از ساعت های هوشمند استفاده می کنند ، باید قبل از خواب آن را از دستان خود خارج کنند.تاکنون هیچ ارتباط علمی بین تابش الکترومغناطیسی ساطع شده از دستگاههای بی سیم روزمره و سرطان زایی آن کشف نشده است.مشکل اصلی این است که در چند ماه گذشته ، این محصول از نظر نرم افزاری پیشرفت چندانی نداشته است و هنوز هم باید در انتظار به روزرسانی های نرم افزاری و سخت افزاری ، یک محصول جدید محسوب شود.

 

معایب مچ بند

 

لازم به ذکر است که این تابش ها دامنه وسیعی از امواج را در بر می گیرد و صدور دستورالعمل های یکسان برای هر یک از آنها امکان پذیر نیست.محصولات Fitbit مجهز به فناوری بلوتوث کم انرژی هستند که نسبت به بلوتوث های کلاسیک انرژی کمتری مصرف می کنند و برای کار به انرژی بسیار کمی در مقایسه با تلفن های همراه نیاز دارند.

 

مزایا و معایب مچ بند a1

 

مشکل این است که اپل هنوز این سه برنامه را اولویت بندی می کند - نظارت بر سلامت ، اعلان ها و پرداخت ها. 20 سال پیش صحبت از تابش صفحه های رایانه و حتی زودتر از آن ، درباره امواج رادیویی بود.کارشناسان هر دو شرکت ساعت های هوشمند را محصولی می دانند که می توانند اعلان های شما را با سرعت بیشتری نسبت به صفحه موبایل نمایش دهند. با این وجود ، پیشرفت تکنولوژی و محصولات جدید هر روز وارد بازار مصرف می شود و یکی از اهداف اصلی این محصولات کمک به افزایش کیفیت زندگی فرد است.

 

مضرات مچ بند برای سلامتی بدن انسان

 

با افزایش محبوبیت محصولات پوشیدنی ، یک سوال اساسی برای مصرف کنندگان نکات منفی این محصولات و اثرات آن بر سلامتی است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انتشار مطالبی از حوزه های علمی - فناوری - دیجیتال - بازاریابی - موفقیت - ورزش - خرید و فروش کالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 1,924
  • بازدید کلی : 13,337