loading...
دیاموند
علی بازدید : 46 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (3)

من یک شخص مشتاق در فضای باز بزرگ نشدم. تا زمانی که دانشگاه نبودم ، اولین سفر کمپینگ خود را انجام دادم. از آن به بعد ، من به طور فعال دنبال ماجراجویی در فضای باز و حفاظت از محیط زیست هستم.

اول از همه ، من خودم را کوهنورد می دانم ، اما از پیاده روی ، کمپینگ و کوله پشتی نیز لذت می برم.

چیزی که بیشتر در خارج از من دوست دارم احساس اعتماد به نفس ، داشتن مهارت ها و تکنیک هایی برای بالا رفتن از دیوار 1000 فوتی یا گذراندن سه شب در کشور عقب است.

من همچنین بسیار خوشحالم که در طبیعت هستم و شاهد شکوفایی تاریخ طبیعی هستم.

این را در بحران ملی افزایش جنایات نفرت علیه جامعه آسیایی آمریکایی می نویسم. متأسفانه ، افزایش خشونت این واقعیت را نشان می دهد که هنوز پیشرفت های زیادی در جهت جامعه مدنی و فراگیر وجود دارد.

وقایع سال گذشته قطعاً باعث شده است که در کارهای بیرون از من یک قدم به عقب بردارم. بازآفرینی در فضای باز در این مواقع بی اهمیت به نظر می رسد در مواردی که بسیاری از مسائل باید مورد توجه قرار گیرند.

من برای رفتن به کوهنوردی احساس گناه می کنم وقتی کارهای بیشتری برای مبارزه با عدالت اجتماعی باید انجام شود. همچنین این روزها به دلیل همه گیری COVID-19 و خشونت علیه آمریکایی های آسیایی ، اضطراب زیادی در سفر دارم.

من نمی توانم نگران نحوه برخورد با من در حین حرکت به سمت تپه یا پشت سر هم باشم. تا به حال ، من خیلی دور از خانه سفر نکرده ام و وقتی همسرم به مسافرت می رویم ، من و همسرم خیلی برای خودمان نگه می داریم.

آمریکایی آسیایی بودن ، به ویژه نسل دوم ، به معنای گیر افتادن در بین دو جهان است. از یک سو ، "آمریکایی بودن" ما همیشه زیر سوال می رود ، همانطور که اغلب از ما می پرسند "واقعاً اهل کجا هستید؟"

از سوی دیگر ، ما ارتباط خود را با میراث خود از دست داده ایم و توسط خویشاوندان خود "بیش از حد آمریکایی" شناخته می شویم. فشار مداوم برای برآورده ساختن انتظارات والدین ما و همچنین رسیدن به فردگرایی ما وجود دارد ، چیزی که در جامعه آمریکا بسیار مورد ستایش قرار گرفته است.

هنگامی که احساس می کنید هرگز کاملاً در آن جا نیستید ، می تواند یک سطح بسیار تنها از وجود باشد.

برای من ، صخره نوردی نقش مهمی در پیدا کردن هویت و اجتماعم داشت.

من می خواهم آنها را تشویق کنم تا علایق خود را دنبال کنند و به بالاترین پتانسیل خود برسند ، چه در کوهنوردی و چه در ورزشهای دیگر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
انتشار مطالبی از حوزه های علمی - فناوری - دیجیتال - بازاریابی - موفقیت - ورزش - خرید و فروش کالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 398
  • بازدید سال : 1,897
  • بازدید کلی : 13,310