loading...
دیاموند
علی بازدید : 41 شنبه 02 مرداد 1400 نظرات (0)

از زمان تاسیس رسمی خود در سال 1881 ، Audemars Piguet برخی از بهترین ساعت های جهان را تولید می کند. دوستان دوران کودکی ژول لویی آودمارز و ادوارد آگوست پیگوئه در سال 1875 مشارکت ایجاد کردند ، زیرا هر دو ساعت ساز بودند. Audemars به ​​دلیل حرکاتی که در بعضی از ساعتهای ابتدایی تیفانی وجود داشت ، از جمله مشهور بود ، و Piguet متخصص هنرهای زیبا برای تنظیم حرکات ساعت بود. Audemars Piguet با سابقه ای شامل بیش از 100 سال نوآوری ، چندین حق ثبت اختراع را ادعا کرده و بسیاری از ساعت های قابل توجه را منتشر کرده است. از بین اینها بلوط رویال از محبوب ترین ها است.

بیشتر بخوانید:  بهترین ساعت لوکس زنانه

Audemars Piguet Royal Oak Review & History

بلوط سلطنتی برای اولین بار در سال 1972 در بازلورلد معرفی شد. Audemars Piguet Royal Oak یکی از اولین ساعتهای ورزشی لوکس در جهان است که توسط شخص دیگری به جز جرالد جنتا طراحی نشده است ، که همچنین به عنوان طراحی Patek Philippe Nautilus نیز شناخته می شود. به طور باورنکردنی ، جرالد جنتا یک شبه این طرح را توسعه داد!

نام Royal Oak و حاشیه منحصر به فرد و هشت ضلعی ساعت به افتخار مجموعه ای از 8 کشتی نیروی دریایی سلطنتی انگلیس است. این کشتی ها نام خود را از یک درخت بلوط توخالی با نام مستعار بلوط رویال گرفته اند ، که شاه چارلز دوم پس از نبرد از Worcester در سال 1651 هنگام فرار از Roundheads در آن پنهان شد. دانستن این داستان جذابیت این ساعت را بیشتر می کند!

نام Royal Oak تنها تکان دادن به عشق دریایی نیست. طرح اصلی فولاد ضد زنگ از کلاه ایمنی غواصی فلزی ، با پیچ های در معرض ، پروفیل تا حدی حجیم برای دوره ، و یک مورد منحصر به فرد الهام گرفته شده است که از طریق واشر ضد آب در معرض گواهی تا عمق 150 فوت ، منشأ آن را نشان می دهد. طرح اصلی Royal Oak 1972 دارای نقش و نگار شیرینی پزی آبی ، همراه با یک دستبند یکپارچه ، راحت و ساده به جای بند چرمی بود.

بلوط رویال اصلی از حرکت کالیبر 2121 خود پیچ ​​در پیچ استفاده می کرد. این حرکت بر اساس Audemars Piguet Caliber 2120 است و هنوز هم در Royal Oak Jumbo (ref. 15202) استفاده می شود.

Royal Oak اصلی با قیمت مقدماتی 3300 فرانک سوئیس (بیش از یک ساعت مچی لباس طلایی Patek Philippe و ده برابر قیمت Rolex Submariner 1972) ، در بهترین حالت خود ترسیمی تند را نشان می داد!

ساعتهای Audemars Piguet Royal Oak صاحبان قابل توجه

آناتومی خاکستری را به خاطر می آورید؟ ستاره پاتریک دمپسی به خاطر عشق به ساعت Audemars Piguet Royal Oak Offshore در فولاد ضد زنگ مشهور است. مایک کومری ، هاکی کانادایی ، این ساعت را دوست دارد و آرنولد شوارتزنگر نیز این ساعت را دوست دارد.

لبرون جیمز در ساعت Royal Oak Offshore Volcano دیده شده است که دستیابی به آن دشوارتر از برخی مدل های دیگر است. آنتونی کیم بازیکن گلف حرفه ای عاشق ظاهر اسپرت ساعتهای رویال اوک است اما ترکیب رنگ روشن تری را برای ساعت خود انتخاب کرد.

تهیه کننده Stephen Belafonte دیده می شود که یک بلوط رویال را با یک بند سیاه ، یک کیف طلایی و یک شماره گیری سفید پوشیده است. شاون کوری کارتر از Audemars Piguet Royal Oak Offshore خوشش می آید و همچنین آشر که دیده می شود در حال تماشای ساعت محدود Royal Oak Offshore T3 با یک لباس 3 تکه فوق العاده تیز است.
چگونه می توان یک بلوط تقلبی Audemars Piguet Royal را تشخیص داد

اگر امیدوارید که یک ساعت مچی Audemars Piguet Royal Oak متعلق به خود خریداری کنید ، مراقب تقلبی باشید! ساعتهای Faux Royal Oak هزینه ای چند ده درصدی دارند و بعضی از آنها کاملاً قانع کننده هستند - تا حدی که حتی یک متخصص وحشت شناس فصلی باید این ساعت ها را از هم جدا کرده و اجزای آنها را برای تعیین منشأ بررسی کند.

همانطور که از لیست گسترده ای از شماره های مرجع Royal Oak مشاهده می کنید ، مدل های مختلف زیادی وجود دارد و تهیه گروهی از ویژگی های قطعی برای کمک به شما در تشخیص یک ساعت واقعی Royal Oak از تقلبی غیرممکن است. با توجه به این هشدار ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام بررسی اینکه آیا به دنبال چیز واقعی هستید ، باید مراقب آنها باشید:

    قیمت بسیار کمتر از ارزش منصفانه بازار
    فاقد گواهی اصالت است
    نقص پایان بارز یا ظاهری که نمی تواند "کیفیت" را منتقل کند
    فروشنده شخصی است که هرگز نام او را نشنیده اید ، یا وب سایت با یک سایت معتبر مطابقت دارد اما دارای غلط املایی است ، به علاوه URL های مختلفی دارد که شبیه به سایت های معتبر است. جعل کنندگان وب سایت ها را کپی می کنند بنابراین برای اطمینان از اصالت دوباره بررسی کنید!
    اجزای بی کیفیت

ارزش تخمینی ساعتهای بلوط Audemars Piguet Royal Oak

قیمت خرده فروشی (MSRP) فعلی ساعت مچی Audemars Piguet Royal Oak متفاوت است و 50500 دلار حدودا میان رده است. برخی از قیمت های فعلی فقط در صورت درخواست Audemars Piguet در دسترس هستند.

ساعت های تحت مالکیت Audemars Piguet Royal Oak بسته به عواملی که از نادر به شرایط متفاوت هستند و البته به ارزش بازار فعلی ساعت مورد نظر بستگی دارند ، ارزش آنها را به خوبی حفظ می کنند. ساعت مچی Royal Oak هنگامی که همراه با مدارک تأیید صحت باشد و در جعبه اصلی ارائه شود ، ارزش آن بیشتر از مدل مشابه منهای این موارد به اصطلاح اضافی است. به عنوان مثال ، یک Audemars Piguet Royal Oak Offshore بیش از 20500 دلار در یک حراج Worth به دست آورد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انتشار مطالبی از حوزه های علمی - فناوری - دیجیتال - بازاریابی - موفقیت - ورزش - خرید و فروش کالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 412
  • بازدید سال : 1,911
  • بازدید کلی : 13,324