loading...
دیاموند
علی بازدید : 32 شنبه 15 خرداد 1400 نظرات (0)

بازاریابی آنلاین چیز جدیدی نیست که دیگر باید مورد بررسی کسب و کارهای کوچک قرار گیرد. در حقیقت ، این کاملاً برعکس است ... این سالهاست که ادامه دارد و به نظر می رسد که پایان آن در چشم نیست.

 با این حال ، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک ، اهمیت موفقیت در بازاریابی اینترنتی را برای موفقیت در تجارت خود نادیده می گیرند.

از جمله دلایل به نظر می رسد که زمان آن است. پول دیگر نکته دیگر این است که آنها اهمیتی نمی دهند. با این حال ، واقعیت این است که مشتریان اهمیت می دهند و برای حضور در بازار شلوغ امروز ، آنلاین شدن یک امر ضروری است.

داشتن یک وب سایت بهینه شده برای جستجو ، حضور در رسانه های اجتماعی که در واقع با آن ارتباط برقرار می کنید و ادغام ایمیل در استراتژی بازاریابی خود ممکن است یک بار سنگین به نظر برسد ، اما حقیقت این است که انجام این کار برای مشاغل کوچک امروزه بسیار آسان است.

راه حل های بازاریابی خودکار به شما کمک می کند تا به روزرسانی های مداوم و مداوم تقریباً به همه این کانال های کلید در دست ارائه شود و داده های پیگیری شده از شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل و سایر استراتژی های آنلاین بیش از دلیل کافی برای اولویت قرار دادن آن است.

کلمه کلیدی در اینجا داده است - چیزی که مشاغل کوچک در هنگام بررسی مداوم و تعامل با آنها واقعاً می توانند از آن بهره مند شوند.

بازاریابی آنلاین یا آفلاین ... آیا باید انتخاب کنید؟

بسیاری از شرکت ها ، به ویژه شرکت هایی که هیچ چیزی به صورت آنلاین نمی فروشند ، غالباً از نداشتن وقت کافی در روز برای "انجام همه کارها" شکایت دارند و در نتیجه ، بازاریابی اینترنتی به سمت دیگری سوق داده می شود.

متأسفانه ، مشتریان اینگونه تصمیم نمی گیرند. حقیقت این است که مصرف کنندگان - و احتمالاً شما نیز - به اینترنت رجوع می کنند تا بفهمند چه کاری باید انجام دهند ، کجا باید بروند ، از چه کسی چیزهایی خریداری کنند و موارد دیگر. با این حساب ، خرید آنلاین تنها دلیل آنلاین بودن افراد نیست.

 در عوض ، آنلاین بودن از چندین روش برای کسب و کار در کسب و کارهای کوچک بهره می برد تا در بین مصرف کنندگان دیده شود. همانطور که سرویس توضیح می دهد ، "استفاده از بازاریابی آنلاین و آفلاین می تواند تلاش شما را دو چندان کند."

برخی از نمونه های خدمات Servis شامل موارد زیر است:

    حضور رسانه های اجتماعی خود را در وثیقه چاپ شده در سایت شغلی واقعی خود ارتقا دهید
    هنگام نمایش آگهی هایی در سایت کسب و کار خود ، از مشتریان خود بخواهید "مانند ما در فیس بوک"
    برای کمک به مشتریان خود در ارتباط آنلاین با شما از طریق یک کانال آفلاین ، از هشتگ در تبلیغات آفلاین خود استفاده کنید
    یک رویداد درون فروشگاهی را به یک توییت آنلاین ، پست یا پست وبلاگ متصل کنید - کمک می کند دنیای شما را به صورت آنلاین و آفلاین متصل کنید

با تخمین زده شده از هر چهار آمریکایی یک هفته حداقل یک خرید آنلاین انجام می دهد ، 70٪ از کاربران فیس بوک به طور روزانه با فیس بوک تعامل می کنند و متوسط ​​کاربر تلفن های هوشمند در طول هفته تلفن خود را 1500 بار در دست می گیرد ، دلایل بی شماری برای اتصال وجود دارد اینترنت هنگام برقراری ارتباط با مصرف کنندگان نه تنها مهم است بلکه ضروری است.

به عنوان راهی برای حمایت بهتر از این ، ملیسا اومالی ، مدیر طرح تجارت جهانی و تجارت مرزی در PayPal ، معتقد است که مشاغل کوچک باید شرکایی پیدا کنند که با تمام کانال های بازاریابی و فروش که هدف آنها ایجاد آنلاین است سازگار باشد. .

دقایق. این همان چیزی است که برای راه اندازی و راه اندازی بسیاری از راه حل های بازاریابی آنلاین موجود در مشاغل کوچک برای پیاده سازی در مشاغل خود نیاز است.

علاوه بر این ، مهم است که سرمایه گذاری در برخی از دلارهای کلان خود را برای بازاریابی اینترنتی در نظر بگیرید تا بتوانید از راه حل های بازاریابی آنلاین خودکار با استفاده آسان استفاده کنید - به شما امکان می دهد زمان بیشتری را صرف انجام بهترین کارهایی که (امیدوارم) انجام دهید ، کنید.. اجرا کنید کسب و کار شما و کسب درآمد

برچسب ها بازاریابی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انتشار مطالبی از حوزه های علمی - فناوری - دیجیتال - بازاریابی - موفقیت - ورزش - خرید و فروش کالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 1,886
  • بازدید کلی : 13,299