loading...
دیاموند
علی بازدید : 32 شنبه 12 تیر 1400 نظرات (0)

استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما به شدت حول تولید محتوا است. بدون آن ، چگونه می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد تجارت خود به اشتراک بگذارید؟ چه فایده ای دارد که همه آن پیروان داشته باشند؟

اینستاگرام یک پلتفرم بصری عالی برای انتشار محتوا در مورد نام تجاری ، محصولات و فرهنگ شرکت شما است. در چند سال گذشته ، اینستاگرام ابزارهای محتوای آنها را سر به فلک کشیده است ، و به طور مستقیم با Snapchat و YouTube رقابت می کند. ما محتوا را به چهار دسته تقسیم خواهیم کرد ، سپس در هر یک بیشتر غواصی خواهیم کرد.

انواع اصلی مطالب در اینستاگرام عبارتند از:

     تغذیه
     داستانها
     زنده
     IGTV

فیدهای اینستاگرام

فیدهای اینستاگرام از نوع محتوای OG در اینستاگرام هستند.

فید اینستاگرام در واقع مجموعه ای از تمام عکس ها و فیلم هایی است که افرادی که دنبال می کنید ارسال می کنند.

یا می توانید از طریق خبرمایه خود پیمایش کنید تا تمام محتوای پیروان خود را مشاهده کنید - که براساس یک الگوریتم بسیار گیج کننده سازمان یافته است - یا می توانید از نمایه شخصی بازدید کرده و خبرخوان شخصی وی را مشاهده کنید.

به عنوان یک فید بصری ، فید اینستاگرام با عکس ، فیلم و گرافیک پر می شود.

عکس ها ابتدایی ترین و آسان ترین شکل محتوایی هستند که یک تجارت می تواند در اینستاگرام ارسال کند. بسته به آنچه می خواهید در اینستاگرام ثبت ، منتشر و به اشتراک بگذارید ، عکس ها اولین انتخاب بیشتر شرکت ها هستند. یک عکس باید واضح ، جذاب باشد و کاربران را به لایک یا نظر در مورد آن ترغیب کند.
 

یک ویدیوی اینستاگرام می تواند حداکثر یک دقیقه طول بکشد و با یک گرافیک ویدیویی سفید کوچک در گوشه سمت راست بالای پست نشان داده می شود. ویدئوهای اینستاگرام لازم نیست فقط یک فیلم شات باشند. شرکتهایی مانند Adobe اغلب از ویدئو برای افزودن عنصر تصویری کوچک ، متحرک و غیرعادی به عکس ثابت استفاده می کنند.

به طور کلی ، ویدئوها محتوای بسیار خوبی را برای کسب و کارهایی ایجاد می کنند که می خواهند چیز دیگری را به خبرمایه خود اضافه کنند. شما می توانید در پشت صحنه تولید محصول یا فرهنگ شرکت به کاربران نشان دهید و یا حتی یک تبلیغ جدید تجاری را به نمایش بگذارید.

مشاغل همچنین باید در نظر داشته باشند که بومرنگ را در خوراک خود ارسال کنند (عالی هستند!) اساساً ، بومرنگ یک فیلم سریع است که در یک حلقه پایان ناپذیر به جلو و سپس عقب پخش می شود. یک بومرنگ موثر کسی را فریب می دهد که بخواهد بارها و بارها آن را تماشا کند. این عمل ، رنگ و هدف است.

 
داستانهای اینستاگرام

Instagram Stories در آگوست 2016 راه اندازی شد. به عنوان اسپین آف Snapchat ، Stories به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را با ماندگاری 24 ساعت منتشر کنند. بیش از 250 میلیون کاربر هر روز Stories را مشاهده می کنند و طبق اطلاعات اینستاگرام ، یک سوم از بیشترین بازدیدها توسط کسب و کارها ایجاد می شود.

برای ایجاد یک استوری اینستاگرام ، روی عکس نمایه شرکت خود در بالا سمت چپ «فید» استوری های خود کلیک کنید - این ردیف استوری ها است که می توانید در آن مرور کنید ، در حالی که در برگه خبره هستید. اگر در برگه نمایه خود هستید می توانید روی عکس نمایه خود کلیک کنید. Active Stories توسط یک حلقه ombre صورتی مشخص شده در یک عکس نمایه مشخص می شود.

مشاغل می توانند برای به اشتراک گذاشتن فروش فلاش ، نمایش محصولات در عمل ، بردن کاربران از پشت صحنه محل کار شما ، اعلام سریع و یا حتی تعریف داستان در مجموعه ای از عکس ها و فیلم ها ، Stories ایجاد کنند.

در نهایت ، منظور از Stories این است که احساس طبیعی و بدون نوشتن داشته باشد - این باعث می شود تا شرکت شما احساساتی داشته باشد. اینجا در Bluleadz ، ما عاشق پینگ پنگ هستیم. وقتی همکاران ما بازی می کنند ، ما دوست داریم داستان های ویدیویی سرگرم کننده ای ارسال کنیم تا آنها را در عمل نشان دهیم و والی های عالی را ضبط کنیم.

یک امتیاز عالی برای Stories این است که می توانید پیوندهایی به آنها پیوست کنید *. اگر فقط یک پست عالی وبلاگ نوشتید که می خواهید افراد آن را بررسی کنند ، از یکی از همکاران خود بخواهید که چند کلمه در مورد آن ضبط کنند و به کاربران بگویید برای خواندن آن "انگشت خود را به بالا بکشید".

* توجه: این ویژگی فقط به مشاغلی محدود می شود که بیش از 10 هزار دنبال کننده دارند.

منتظر بمانید ... در مورد برجسته های داستان چطور؟

برجسته های داستان به تازگی در دسامبر 2017 راه اندازی شده است ، کاربران می توانند داستان های مورد علاقه خود را در پروفایل خود ذخیره کنند تا دنبال کنندگان آنها بتوانند آن را تماشا کنند. موارد برجسته داستان در زیر بیوگرافی نمایه شما نشان داده می شود ، در حالی که از عکس نمایه شما روی داستانها کلیک می شود.

برخلاف ویژگی سنتی داستان ها ، برجسته های داستان پس از 24 ساعت از بین نمی روند. در عوض ، شما می توانید هر یک از داستانهای بایگانی شده را که در گذشته پست کرده اید انتخاب کنید و یک داستان برجسته با موضوع ، با قابلیت اضافه کردن عنوان و عکس روی جلد ، ایجاد کنید.

بسیاری از کاربران و مشاغل اینستاگرام برای موارد برجسته داستان خود گرافیکی ایجاد می کنند که هدف Highlight را بهتر نشان می دهد و مشخص می کند. موارد برجسته Great Story را می توان برای ذخیره پست های وبلاگ ، رویدادها ، محصولات و فرهنگ شرکت در دسته بندی خوشه ای خود ایجاد کرد.

در مورد موارد برجسته داستان که می تواند کسب و کار شما ایجاد کند محدودیتی ندارد - آنها را خاص ، جلب توجه و آموزنده کنید. هر برجسته داستان می تواند حداکثر 100 داستان را در یک زمان نگه دارد. شما همیشه می توانید موارد بیشتری اضافه کنید ، اما وقتی بیش از حد ارسال کنید ، اولین مورد حذف می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
انتشار مطالبی از حوزه های علمی - فناوری - دیجیتال - بازاریابی - موفقیت - ورزش - خرید و فروش کالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 1,929
  • بازدید کلی : 13,342